Friday, January 29, 2010

AVRIL LAVIGNE IN AMERICAN IDOL.

Semalam aku tertengok American Idol kat 8TV. Actually masa tu tengah tukar channel, tetiba ternampak Avril kat 8TV. Rupanya dia jadi guest judge. Tak tau plak season berapa (rasanya baru gak kot) pasal tak penah layan pun. Tapi semalam Avril punya pasal layan ja, hehe. Katy Perry pun ada gak as guest judge.



Cool hoodie.


Aku rasa Avril tak berapa sesuai la jadi guest judge tu. Don't get me wrong. She's a very talented singer/song writer & i'm a fan. On top of that dia termasuk dalam senarai hot chick aku, kakaka. Cuma rasanya dia tak sampai lagi level untuk judge competition camtu kot. But she's doing fine in the show. Alaa.. guest judge ja pun. Tadak kesan kalu nak banding ngan 3 orang permanent judge tu kan? Sama la cam kita punya Akademi Fantasia (yang aku meluat!).. invite pelawak la, pengarah filem la & tah sapa2 lagi. Apa2 pun Avril tetap rock! :D

Ni lagi 1 kisah pasal Avril. Dia dah tulis & rakam lagu tajuk Alice untuk soundtrack filem Alice In Wonderland. Tajuk album tu ialah Almost Alice. Release bulan 3. Nice! Check out the cover of the single.



Poster movie Alice In Wonderland.


Video clip pun dah buat. Release bulan 2. So selain dari layan movie bleh gak layan lagu skali, hehe. Tapi aku rasa kalu try cari kat Youtube later ada kot. Lagi pun lagu tu dah kuar kat radio US. Torrent? Hee.. hee.. hee..


Rocker chick rules! ;D

2 comments:

darkwing54 said...

huwee....avril....

darthmental said...

yeah. avril rocks! :D