Monday, July 27, 2009

SESI BERKENALAN NGAN INSECTICONS.

Sabtu lepas aku pi lepak umah Boyarque pasal nak amik haul baru. Boyarque pun ada haul gak. Apa lagi, sesi belek membelek la. Dalam haul tu, aku tertarik ngan G1 Insecticons( reissue ). Ni adalah antara Transformers G1 yang aku suka, selain dari my all time favourite.. Devastator! :D Insecticons ni pelik skit. Keja diorang makan ja, haha. Paling best bila diorang bercakap( dalam siri kartun ). Bunyi cam apa tah. Aku nak crita banyak pasal Insecticons ni pun tak pandai sangat pasal aku bukan hardcore Transformers. So pandai2lah korang Google kalu nak tau details.. hihi. :P Orait, jom layan gambar plak.

*gambar agak blur pasal guna camera phone ja.


Kickback - dia transform jadi belalang.




Shrapnel - dia transform jadi kumbang.




Bombshell - dia ni pun transform jadi kumbang gak.




Ni dia "the true Lord Of Insecticons".. Darth Sidious! Haha. :P Aku tengok Mechno Chair Darth Sidious tu cam serangga gak. So amik gambar skali la.


Thanks to Boyarque pasal tolong transform kan suma Insecticons tu. Cheers.

:D

4 comments:

SX-3PO said...

Porraaahhh!!

Kata dulu "I hate Transformers"?

darthmental said...

TF movie memang aku tak suka bro. they sucks, haha. :P

ni G1. kira berkecuali la. lagipun tu boyak punya figs.

Rockaholic said...

demm!! layan TF pulakkkkk??? hahaha..

darthmental said...

ahh.. tu boyak punya bro. aku dulu nyaris2 gak terbeli. tapi mampu bertahan. masih setia ngan star wars. hahaha! :D