Wednesday, July 22, 2009

FROM PENANG WITH.. NOTHING?

Semalam baru balik dari outstation kat Penang. Aku attended Sesi Dialog Unit HRMIS Kementerian & SUK Bersama BPM JPA. Stay kat Hotel Traders( seblah Komtar ) since event tu buat kat hall hotel tu. Everything fully sponsored by JPA( that's the best part ), hehe.

Haa.. tajuk tu adalah berkaitan ngan aku yang tak sempat nak beli apa2 pun masa outstation kali ni. Jalan2 pun tak sempat. Semalam acara abis kul 1230 pm & terus lunch. Check out kul 2 pm. Kul 330 pm driver cawangan Penang datang amik nak antar ke airport. Flight plak kul 525 pm. Aduss.. tight! Hmm, nak buat camna. Kalu datang ngan keta opis bleh la merayau. Nasib badan.. haha. :P

Btw, Hotel Traders ni memang aku rekomen gak la. Bilik best. Jom layan gambar2 yang sempat aku amik.












2 gambar terakhir tu adalah yang paling penting bagi aku. Kalu tadak 2 tu memang sangap abih la, haha.

Cheers. :)

6 comments:

Rockaholic said...

tak sempat laa hang nak pi usyar anak mami pasai hang kejap sangat.. hahaha..

darthmental said...

tapi urusetia event tu ada gak anak mami bro. memang lip lap lip lap la, hahaha! :P

totes said...

woi...lip lap lip lap apa...tu DAAAAOOOODDDDDDD dok tunggu tu...

darthmental said...

dey apa daa "totes".

lip lap lip lap anak daoud, haha. :P

SX-3PO said...

Thanks for eating up tax payers money... muahahahaha..

darthmental said...

SX-3PO:

alaa.. bukan slalu bro, hehe :P