Friday, July 17, 2009

3D STREET PAINTING.

Aku baru discover pasal benda ni 2 3 hari lepas. Memang hebat & kagum abis! Kalu korang nak tau lebih lanjut pasal Street Painting, sila klik kat bawah ni..

Street Painting

Geng2 Street Painting ni jadikan jalan sebagai kertas lukisan/kanvas diorang. Tapi bukan la jalan raya yang guna ketul batu & tar cam kita tu. Ni jalan cam sidewalk. Aku dah usha 2 3 orang artist( kat website ) & artwork diorang memang "tahap dewa". Ni antara hasil karya diorang. Be amazed! O_O






Haa.. amcam? Hebat kan? Ni bukan special effect Hollywood punya, tapi the real artwork. Aku pun tak terpikir diorang bleh buat sampai tahap ni. Tringin gak nak pi tengok depan mata. Tapi tu suma kat oversea, haha. Tengok kat internet ja laa..

Gambar2 kat atas tu aku amik kat website 2 artist ni, Edgar Mueller & Julian Beever. Bagi aku diorang ni antara yang the best so far since aku baru 2 hari kenal pasal Street Painting ni. Maybe ada "master2" yang aku tak jumpa lagi, hehe. For the rest of their artworks, click here..

Edgar Mueller

Julian Beever

Enjoy. ;)

No comments: