Thursday, July 02, 2009

PUNCH CARD.

Entry pertama untuk bulan Julai didedikasikan untuk punch card aku. Yaa.. bulan lepas( Jun ) punch card aku bebas dari tanda tangan bos & segala jenis alasan EL, haha. Tak caya? Cuba tengok gambar kat bawah. ;)




Haa.. btul kan? Datang lewat pun tadak tu. Suma on time ja, hehe. 29 & 30 aku cuti, so yang tu tak kira la. Bukan EL.

Hmm.. punch card. Kalu translate tu jadi "kad tumbuk"? Ya ka? Kakaka! :P


Amaran: Sesiapa yang didapati mengetik kad orang lain, tindakan tatatertib akan diambil ke atasnya.

10 comments:

The Rebel said...

Ehh..apa daa 'mengetik'?? :p

darthmental said...

haha. aku sampai skang pun tak tau apa maksud "mengetik" tu. :P

Rockaholic said...

getik tak tau, gediks aku tau.. hahaha..

darthmental said...

wakakaka! satgi balik aku punch card sambil menggedik. baru la btui mengetik punch card. :P

darkwing54 said...

getik aku dengor ko ckp camtuh,hahaha

darthmental said...

getik, gedik.. bleh masuk dalam kamus kg. pisang tu, haha. :P

darkwing54 said...

getik=geli geleman,haha......

totis said...

sudah la, yang aku tau ko selalu masuk at 9.00am, as usual, either CC or Ustaz ko yang tolong punch kan... :P

darthmental said...

deyy.. yang masuk lambat tu yo mang la, haha. :P

totes said...

sekarang bukan yo mang, dah tukar ke DAAAOOODDDD