Thursday, February 11, 2010

NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS - TOMY DISNEY MAGICAL COLLECTION.

Aku beli ni 2 minggu lepas kat Fantasy Toys (Low Yat). Loose dalam baggie for RM5 each. Dirt cheap! Pasal tu la aku beli, hehe. Dah lama cari Jack normal version ni. Yang Santa version banyak. Sally pun selalu jumpa. So kali ni aku takleh lepas. Lagi pun murah sangat kan? Mana nak dapat harga camtu. Retail for carded is RM19.90 each. Tu pun cam aku kata, tak penah jumpa Jack normal version. Maybe awal2 lagi dah kena belasah kot.

Jack Skellington.


Sally.


Zero.



Series ni dah lama kuar. Tak ingat plak tahun bila. Kalu carded Jack ada base, pagar & rumah anjing (Zero punya). Asal ada cross atas rumah Zero tu. Aku dah potong. Sally plak ada base & Zero. So complete set tu aku dapat hanya RM10. Happy! :)


Contoh carded figure.


*Figure ni aku beli masa belum hibernate lagi. So pasni memang tadak haul baru dah. Review apa yang ada ja, huhu.

4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

love zero the dog, he always the cutest.

darthmental said...

and i love everything about NBC, haha. a masterpiece from tim burton. :D

darkwing54 said...

hehe,congratz bro,kira tercapai la buruan NBC ni ye,hehe

darthmental said...

thanks bro. memang dah tercapai. aku pun nak jack & sally ja dari series tu. later kalu ada rezeki lebih nak angkat NBC neca plak, hehe. :D