Tuesday, February 09, 2010

HIBERNATION MODE.

Ni bukan kisah laptop aku hibernate tapi aku yang hibernate, huhu. Lately financial aku agak goyang. Rasanya sampai bulan 3 ni kot. Pastu baru bleh recover balik. Tak la kritikal sangat tapi dah sampai tahap berjaga2. Nampaknya suma aktiviti haul akan jadi hold, haha. So harap2 tadak apa yang berjaya meracun aku masa tengah hibernate ni. At least until this April. Kalu kantoi gak memang sakit la. Nasib baik la dah 2, 3 barang hot aku berjaya elak (ngan rasa penuh nightmare) termasuklah SS CIA SAD Night Ops Version 2, huhu. :( Dah tak mampu nak buat camna kan? Insyaallah kalu ada rezeki lebih later aku angkat. Tapi buat masa sekarang, like i said.. everything will be put on hold.

Is this means that i can no longer browse any toys related website/blog & no more "mallrats" at Amcorp on Sunday? Arghh!! I'm doomed! Hmm, lepak kat Amcorp hari Ahad bleh kot. Kalu tak mana lagi aku pi kan? Lagi pun 28/2 ni aku dah booking table. So memang kena pi gak. Ok, lepak kat Amcorp dikecualikan.. as long as tak kena racun, wakakaka! :P

Conclusion: No more toys for me until this April. Deal with it! :(

2 comments:

Wan Shah said...

sama la kita..!!! :(

darthmental said...

ah, ada geng. nampak gaya tahun ni kena control skit. kena banyak sabaq, huhu. :(