Monday, November 16, 2009

VENOM (SCORPION VERSION).

Another Venom for me, yay! :D Ni adalah Venom McGargan. Body sama ngan Venom Eddie Brock tapi yang ni ada scorpion stinger & "mata". Cuba tengok betul2 kat mata dia, ada anak mata color merah. Aku prefer versi ni dari yang logo cam lightning tu (sila rujuk beberapa entry yang lepas ya). Mari kita tengok apa "hidangan" Hasbro kali ni..


Cardback.

Front view.

Back view. Ada lubang kat tengah untuk scorpion stinger.

Side view. Cam versi lain gak, suma Venom bongkok. Tapi aku rasa versi ni lebih senang berdiri tegak. Maybe sebab tadak ball joint kat paha kot.

Ni yang best.. claws! Tengok tu, nampak kuku kuar dari jari. Tapak tangan pun agak besar. Memang best! :D

Ni plak kureng skit.. tadak ball joint kat paha. Pergerakan paha agak limited. Tapi so far aku pose ok. Benda yang sama jadi kat bahu, tadak ball joint gak. Besa la, Hasbro.. kedekut!

Close up. Aku suka face sculpt dia. Nampak ganas. Lidah pun menarik. Made of hard plastic.

Warghh!!

Accessory: Scorpion stinger. Aku rasa cam snap-on, so malas nak pasang takut nanti takleh cabut plak.

Posing skit.

Overall aku puas hati. Play value agak tinggi walau articulation tak sebanyak versi Toy Biz. Recommended. :)

Bye!

No comments: