Wednesday, December 24, 2008

YO MANG!

Yo Mang? Sapa tu? Apa tu? Yang pasti, nama tu dah jadi bualan aku ngan Tottis tiap ari. Kami discover pasai Yo Mang masa dok usha baju kat Reject Shop Alamanda. Masa tu lah munculnya Yo Mang. Takut? Aku pun tak pasti. Tadak prasaan langsung kot?

Sejak 2 3 menjak ni, ada ja benda2 pelik kat opis aku. Aku rasa ni suma angkara Yo Mang. Keta aku pun dah 2 kali jadi mangsa, huh. Kalu jalan sorang2, ada ja rasa cam kena usha. Yo Mang di mana2! Arghh!!

Serangan kat keta aku. Kumar? Sapa tu? Apa tu?

Signature Yo Mang. Bukti ni angkara dia.

”Makhluk2” pelik tetiba muncul. Cam2 bentuk & rupa. Aku tak pasti yang mana 1 rupa sebenar Yo Mang. Ataupun.. adakah suma tu Yo Mang? Argh! Aritu sempat gak aku amik gambaq. Ni lah bukti dia..

Masa lepak kat bilik Tottis, aku nampak menatang ni dok merayap kat mesin printing. Lipas kertas? Kertas lipas? Kipas lipas? Yo Mang?

Pastu masa balik lunch ngan Tottis & Xerocz, kami dikejutkan ngan ”makhluk” ni plak..

Ingat Cicakman buat promosi, tapi kalu btui Cicakman.. memang aku pi terajang la, haha. Bukan Cicakman pun. ”Dia” buat tak tau ja kat kami sambil dok melekat kat dinding tu. Tak tau nak buat apa, kami trus blah. Nak usha dekat2 tak brani. Rasanya pasni kena buat aduan kat Tribunal Tuntutan Pengguna. Aku sebagai pengguna bangunan ni dah rasa terancam.. trauma!

Adakah ini ”raksasa Yo Mang”? Sapakah Yo Mang ? Apakah Yo Mang? Arghh!! Aku bengang..

:O

4 comments:

Unknown said...

resaksa merbahaya tuh oiii...

darthmental said...

memang bahaya pun. raksasa botak.. kakaka! :P

Unknown said...

adoiii...panggil la pest control yg bernama EPUL..!

darthmental said...

nanti dia bawak spray dari jepun.. "sure up". haha.