Monday, December 22, 2008

NEW HOUSEMATES.. LEGA.. :)

Fuhh.. rasa lega skit malam ni. Tadi setup tv & sofa kat depan.. peti ais kat dapur. Rasanya suma dah settle. Just kena touchup skit here & there. But overall, I’m satisfied. :) 2 orang housemates baru aku, Iffaq & Zamri memang ok. Bleh harap kalu nak dibandingkan ngan my previous badigol housemates. Skang aku dah tak sakit kepala layan kerenah “sakit unta” depa, haha.

Skang aku dah takyah membebel.. tolong buang sampah dalam tong sampah..
Skang aku dah takyah membebel.. tolong tutup lampu toilet..
Skang aku dah takyah membebel.. korang bila nak bayar sewa..


Aku bebas! Rasa lepas dari 1 beban yang aku terpaksa memaksa diri aku tanggung untuk kebaikan bersama.. walaupun tak penah dihargai. Damn! But now it’s over, yeah! :D

Until then.. Iffaq & Zamri.. you guys be nice ya. Hehe.

3 comments:

Hajime said...

ah!
sudah ade housemate baru!

Rockaholic said...

kalau malas-malas ko halau jer.. bgtau dorang, lembu pon tak malas mcm ko laa!! hahaha..

darthmental said...

hajime: ahaa.. udah! :D

rock: yang malas cam lembu tu dah kuaq bro. tadak lembu lagi dah dalam umah aku. hahaha!