Tuesday, March 23, 2010

HOT AIR BALLOONS COVERAGE: PART 2.

Actually kali ni aku excited sangat nak amik gambar belon kepala Darth Vader. Tapi diorang bawak naik belon tu lewat sangat, time Maghrib. Dah nak gelap pun. Fail la digicam aku kalu gelap. Arghh!! Bikin panas betul. Dah la masa sampai tapak pesta belon kepala singa dah naik. Ni suma jam punya pasal. Hadoi.. melepas. Aku target nak amik gambar suma belon yang takda tahun lepas. Nampaknya nasib aku kurang baik la, huhu. Next year kalu ada lagi aku kena datang awal pagi cam last year. Layan ja la gambar belon kepala Darth Vader yang gelap tu. Belon tu detail & menarik. Tapi sori pasal gambar aku tak best, huhu. :(
















4 comments:

ENY said...

nice laa..xde la gelap mana pun..ok je..:)

darthmental said...

so-so ja gambar2 tu jue. guna digicam ja. still waiting to get my dslr, huhu.

MaD_CirCle said...

yeah DSLR coming soon :D

darthmental said...

haha. hopefully this time for real. :D