Friday, March 19, 2010

AVRIL LAVIGNE VS. LEONA LEWIS.. WHO WILL BE?

Sapa lagi best? To be fair, bagi aku dua2 ada "power" masing2. Asalnya ni lagu Avril. Memang dia yang tulis pun untuk 3rd album, The Best Damn Thing (TBDT). Tapi somehow kebanyakan orang tau pasal lagu ni lepas Leona cover. Actually aku dah layan lagu ni masa kuar album TBDT dulu lagi (2007). Tetiba terdengar plak versi lain kat radio tahun lepas. Then aku tau yang Leona cover lagu tu. Dia just tukar 2, 3 patah perkatan ja kot dalam lirik. Tapi ada gak orang kata Avril yang cover lagu tu. Yaperdaa.. Apa2 pun aku prefer Avril yang nyanyi (of course la :D). As the original writer/singer, she got all the magics. So.. Avril "will be", hehe.

Jom layan. Pastu korang judge sendiri. :)





2 comments:

darkwing54 said...

what can i say, i vote for queen of pop rock,wehooo...........

darthmental said...

DW, sori aku ter reject comment hang. masa nak reject spam, terklik comment hang skali. huhu.

anyway, thanks for choosing avril. yeah! :D