Thursday, September 17, 2009

JUNO SOUNDTRACK = LAGU2 CERIA & COMEL. :P


Penah tengok tak movie Juno? Kalu tak penah cepat kuar pi beli, hehe. Cerita dia kalu dari segi moral memang tak elok pasal melibatkan teenage pregnancy( amaran! ). Tapi movie ni cuba ketengahkan camna Juno deal ngan unplanned pregnancy. Dia tak gugurkan baby tu tapi bagi kat parents yang takleh dapat anak & btul2 nak jaga baby tu. Bagi Juno, dia tak layak lagi untuk jaga baby tu. Infact, dia tak anggap baby tu baby dia pun. Apa2 pun, sekali lagi aku ulang.. moral dia tak elok ya. The unplanned pregnancy shouldn't happened at the 1st place right?

>Wiki Juno<

Ok, sebenarnya aku nak cerita pasal OST movie ni. Lagu suma berunsurkan.. happiness, ceria, alam sekitar.. membuatkan aku rasa nak jadi aktivis, haha. :P Jom layan..
















Amacam? Ada tak rasa nak jadi aktivis alam sekitar atau aktivis haiwan? Hahaha! Oleh itu, cepat kuar pi beli soundtrack ni kat kedai yang berdekatan. Ataupun buat ja cam aku.. download! Muahahaha! :P

4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

love the movie.
Sweet M. Cera and Ellen Page.
huhuhuh

darthmental said...

aku suka cara juno bercakap. cool, hehe.

The Rebel said...

Hmmm...something about the character annoys me...she's like a "Miss Know It All" at times......teaching an adult stuffs that she doesn't really know about....heheh..but I guess that's her character....

Overall, cool movie!

darthmental said...

yup, cara juno memang a bit annoying. konon the cool american teenager la kot. hehe.