Wednesday, August 12, 2009

VENOM( MAC GARGAN VERSION ).

Akhirnya aku dapat gak Venom yang dicari selama ni. Legaa.. Walaupun aku prefer Eddie Brock version, tapi kira bleh la. As long as Toy Biz punya mold( yup, Hasbro reused mold Toy Biz ). Ni adalah dari siri Spiderman: Heroes & Villains.



Front: Noticed that he got blue tinted? There's also a purple tinted variant.


Back: Check out the muscles, hehe. Ada button untuk "jaw slash action".


Side: Nampak tak button yang terjojol kat blakang tu?


Up close & personal with Mr. Mac Gargan. Kalu tekan button kat blakang, lower jaw akan terbuka ke bawah skit. Lidah agak keras. Aku tak sure Toy Biz punya keras atau lembut. Kepala cam takleh pusing( actually aku tak brani nak pusing ). Pun aku tak sure gak Toy Biz punya bleh pusing ka tak. Color mata a bit silver, banding ngan Toy Biz putih. Perbezaan paling ketara Venom versi Mac Gargan ni adalah lambang labah2 tu. Kaki/tangan labah2 nampak cam "kilat" skit.


Individual finger articulation. My favourite, haha. Ni adalah salah 1 kehebatan mold Toy Biz. Nampak tak urat2 kat tangan tu? Memang detail.


Articulations kaki pun best.


Kasi pose skit.


Warghh!!



Overall aku memang puas hati sangat. Play value cukup tinggi. Super articulations! Cuma torso tu aku tak sure bleh bend ke depan ka tak. So far aku just pusing2 ja. Bleh berdiri ngan elok tapi kena pose yang sesuai/btul. Kalu tak mudah jatuh pasal this guy is heavy. Lagi pun kedudukan dia agak membongkok ke depan pasal muscles kat blakang besar. So kalu korang nak beli, memang aku rekomen sangat. Takyah pikir panjang pasal for sure korang akan puas hati, hehe.


Enjoy. :D

2 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

scary and nice Venom at the same time..
huhuhu

dude, since i added ur blog in my link, could please do the same?

thanks

darthmental said...

yo bro. thanks pasal singgah. already added, hehe. cheers. :)