Monday, April 06, 2009

PARTNERS IN CRIME. :P

Start dari Ahad lepas, aku & Aedy dapat rakan kongsi baru.. Boyak & Danger Mouse. So skang table kat Amcorp dah split 4 orang. Save skit. Pasni "keahlian" dah ditutup. Sebarang surat menyurat takan dilayan, haha. :P Bukan apa, cam aku slalu kata.. i like to keep my circle small. The smaller, the better. Memang btui orang kata, "2 heads are better than one". Aku setuju. Tapi aku tak la mau sampai 10 kepala. Ni bukan bisnes juta2. Not even ribu2 pun. Just for us to have some fun, meet new friends.. things like that, as a collectors. Duit memang la nak kan? Ada untung, alhamdulillah. Tadak untung, cuba lagi. No pressure at all. Apa2 pun, welcome abort guys. :D



Tu diaa.. ramai kan customers kami? Haha. Actually tu suma budak2 Kg. Pisang. Besa la, tiap hari Ahad Amcorp memang dah jadi port collectors pun. Since kemarin aku nak pass free gift yang Rockaholic bagi kat budak2 forum, tu yang makin ramai & kecoh. Abih suma "kasi pecah", haha. Anyway, thanks a lot for coming guys.


Cheers. ;)

4 comments:

Rockaholic said...

Aduh, dah penuh ker?? camana aku nak numpang sekaki camni??
ini juga yg buat aku down..( ikut gaya farabibrahim )

darthmental said...

hehe. ko special case bro. bila2 pun bleh. :)

TOTIS @ Black Cell said...

mamat poyo yang nombot 2 & 4 dari kanan...

darthmental said...

poyo? yoyo? yomang? hahaha. :P