Thursday, April 30, 2009

FROM JAPAN WITH HAULS.

Kemarin aku, Tottis, Boyak & Belum( cousin Tottis ) mengadakan sesi lepak ngan Epul aka Rockaholic yang baru balik dari Jepun. Cam2 topik kami sembang. Dari crita kedai toys kat Tokyo & Osaka, love hotel, dvd pirate, sampai la ke couple seat kat panggung wayang.. haha. Kami lepak kat food court Alamanda( Rasa ) sambil usha hot chick kat situ. "Aa.. yang ini baru kena". Ayat Pak Maun tu, kakaka. Acara paling best mesti la belek2 hauls. Epul ngan HT Edward Scissorhands, aku plak ngan Sandcrawler, Dewback & stamp Star Wars. Check it out..


OTC Sandcrawler. Akhirnya Jawa aku dah ada kenderaan.



POTF2 Dewback with Sandtrooper. Aku dah ada loose, tapi kali ni beli pasai nak kotak dia. :P



Star Wars triangular stamp sheet. Aku tak tau langsung kewujudan stamp ni. Besa tengok yang 4 segi ja. Kagum btui. Big thank you to Epul. Maka dengan ini, aku mengumumkan yang suma vehicle Star Wars( OT ) yang aku nak dah complete. Aku happy! :D

Jom layan aksi2 kami masa lepak kat Alamanda.



L to R: Tottis, Belum & Epul. Tengok Belum tu, keja dia control muka ja. Hishh..



L to R: Epul & Boyak.

L to : Epul, aku & Boyak.

Ni plak sesi malam. Aku, Boyak & Cybuster lepak kat mamak skrin besaq Precint 9. Cybuster mai dari Puchong nak pick up Orgadriver dia. Layan..


Cybuster sengih tak abih2 ngan haul dia. Puas hati sangat la tu, haha.

Keychain yang Boyak kata makjun kuat. Dem.

Haa.. tu la keychain yang dalam kotak tu. Bukan makjun kuat la Boyak, kakaka.

What a day. It was fun. Thanks a lot guys. ;)

*Thanks to Boyak for all the lepak pictures.

2 comments:

Rockaholic said...

aku pon terhibur. panjang umur kita jumpa lagi.. :)

darthmental said...

next year ko balik, anytime bleh lepak. haha.