Monday, March 23, 2009

SEHARI BERSAMA BELON UDARA PANAS.

Haa.. baca tajuk tu betui2. Sehari! Dari kui 830 am sampai 900 pm aku, Aedy & Raflis lepak situ amik gambaq. Well, technically 12 hours ja. Tapi kalu dah dari matahari terbit sampai terbenam, kira sehari la kan? Haha. Eh, lupa plak.. sebenaqnya kami layan 1st Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2009. Mula dari 19/3 sampai 22/3. Kami pi hari Sabtu. Aku jadi host/tour guide untuk Aedy & Raflis since depa dari PJ, haha. Detail pasai event tu bleh tengok kat website bawah ni..

>click here<

Ok, ni ja gambaq2 aku bleh share kat sini. Actually banyak lagi. Aku guna compact( Nikon Coolpix 2200 ), so kualiti dia camni ja la. Ni yang membuatkan aku bertambah "gila" nak beli DSLR. Arghh!! Takpa.. coming soon tu, hehe. Anyway, enjoy the pictures. :D
















4 comments:

The Rebel said...

Hang ni patut jadi pengacara rancangan Tv bro....aka siaran lintas langsung dari Putrajaya! :p

Nice coverage and pictures!

darthmental said...

haha. aku tak layak la bro. amik gambaq pun masih amatur lagi, hehe.

Rockaholic said...

wei bro, gambar ko okay per??
aku pon sebelum ni guna compact jugak.. siap amik gambar motorshow lagi utk magazine.. sumer tu tarak hal bro.. yg penting kreativiti... yezzzaaa..

darthmental said...

rockaholic: ahaa.. tq bro. aku pun masih belajar sambil tengok2 hasil kerja kawan2 gak, hehe. :)