Friday, March 13, 2009

COMIC PACKS: ANTARES DRACO & GANNER KRIEG.

Ni haul aku Ahad lepas. Thanks to Aedy pasal tolong beli & bagi aku hutang dulu( hutang lagi! :( ). Walaupun aku dah focus kat Original Trilogy( OT ) skang, untuk Sith & some Expanded Universe( EU ) characters ada pengecualian. Hehe. Tapi yang ni bukan Sith, bukan Jedi. Ni adalah Imperial Knights. Diorang kira kat tengah2 la but loyal to the Emperor. Kalu korang nak tau lebih lanjut pasal Imperial Knights, klik link kat bawah. ;)

>click here


Nak tau pasal apa aku beli Comic Packs ni? Haa.. ni la pasal dia..


Gambar kat atas tu adalah Sigel Dare( female Imperial Knights ). Cun kan? Hehe. Figure dia bakal kuar tahun ni gak. Maka dengan itu, complete lah Imperial Knights berdasarkan cover comic Star Wars: Legacy #6. Sila refer gambar kat bawah plak.


Buat masa ni aku tak plan lagi nak buka figures tu. So takleh nak review la. Sorry ya. Maybe pas dapat Sigel Dare nanti bleh buka kot, hehe.

*Cerita Star Wars: Legacy adalah lepas zaman Darth Vader. Pasal tu la dia dalam kategori EU.

5 comments:

darkwing54 said...

uhh,seperti diracun,tidak.......hikmat kebal diri peringkat ke-18

Rockaholic said...

congrats bro, dah ada haul baru... memang berbaloi rasanya ko beli bende ni.. :)

darthmental said...

-zuh@ili-: takyah guna hikmat kebal la bro. beli trus ja, haha.

rockaholic: tq bro. memang berbaloi. dulu masa mula kuar rasa cam tanak. tapi bila ada minah sigel dare tu, memang tak tahan. dem. haha.

The Rebel said...

Nice one bro! I might look it up myself...cantik pulak Imperial Knights ni!

Aku pun dok collect comics Expanded Universe Dark Horse ni....tapi aku tak ada pulak collect habis Legacy...aku rasa aku ada issue #1-#3 je kot....hehehe....

darthmental said...

The Rebel: beli bro. memang worth it. as of yestreday, ada lagi kat toywiz amcorp mall. but have to buy set of 4, skali ngan wave baru. darn it.

EU ni layan gak pasai widen skit kita punya horizon kat jedi/sith. takda la nampak 2 3 orang ja, hehe.