Tuesday, February 10, 2009

DIAL M FOR..

Ni tadak kena mengena ngan crita Alfred Hitchcock tu, Dial M For Murder. Tak kenai Alfred Hitchcock? Laa.. yang buat crita Psycho, Rear Window, The Birds.. cam2 lagi. Classic tu.

Sejak dari awai tahun lagi ada 1 huruf M besaq punya dalam badan aku ni. Bukan tak mau keja, tapi.. tu la, huruf M tu. Damn btui. Lately percentage aku mai keja nak jumpa kawan2 lagi banyak dari nak keja, huh. Tapi aku still mai keja la. Skang ni dah melarat sampai nak buat keja lain pun tak leh. Arghh!! Kuat btui huruf M ni.

Last weekend tak pi mana pun. Lepak umah ja.. layan internet, tv, movie & makan! Haa.. makan adalah acara utama. Rasa lapaq ja, trus pi dapoq. Peti ais dah jadi best friend aku kat umah. Dah 2 weeks in a row aku buat perangai cam ni. Letih badan woi! Kali ni kalu ada cuti hari Isnin lagi, aku nak keja gak. Dah bosan layan cuti, haha. Buat 2 3 kali lagi cuti cam ni, mau aku jadi cam mamat kat bawah ni..

Hey hey hey.. it's Fat Albert.. Na na na.. na na na na..



Dial M For MALAS!

:P

No comments: