Monday, June 28, 2010

HAUL LEPAS BALIK DARI OUTSTATION.

2, 3 minggu ni aku agak busy. Last week kat Perlis & Kedah seminggu. Sebelum tu bercuti kat kampung, seminggu jugak. Actually aku bakal busy sampai bulan 8 ni pasal banyak outstation, huhu. Semalam lepak kat Amcorp setelah 2 minggu tak pi sana. Weekend yang cukup puas hati pasal akhirnya dapat apa yang dah lama aku nak/cari. Benda apa tu? Jom tengok.. :D



Comic Packs Darth Krayt & Sigel Dare. Beli kat One Toy for RM45 only, haha. Last time ada 1 set tapi aku tengah pokai. Semalam memang rezeki la.


Finally.. i got my VOTC 2006 UGH George Lucas in Stormtrooper Disguise. Dah lama sangat mengidam ni. Thanks to Aede pasai tolong bid kat Ebay UK & thanks to his girlfriend also pasai tolong hand carry dari sana. Save shipping, hehe. I got this for RM85 only. No mailer box but fine enough for me.



Mr. Lucas himself.




Button badges beli dari Fared. Ada lagi 1 design, helmet X-Wing pilot. Dapatkan segera dari kedai Heroes Apparel. 1 = RM4, 3 =RM10.


Entertainment Weekly issue bulan April. Beli kat Book Access for RM9.90 only.


Ni dia haul yang tak disangka2.. t-shirt Kick-Ass! Again, thanks to Aede. Beli dari Ebay jugak for RM75.






Done. :)

2 comments:

darkwing54 said...

amcam post kat ipoh aritu,ada ok ke?

darthmental said...

ok ja bro. aku stay kat seri malaysia. bos aku kat heritage. aku tak larat la nak dok situ, haha. anyway, thanks again for the info on highway hotel.